نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سلام بر نسخه هلندی «کاته‌ ناچوی ایتالیایی»

سلام بر نسخه هلندی «کاته‌ ناچوی ایتالیایی»

اگر تا چند روز پیش ده‌لیخت بسیار به یووه نزدیک شده بود، در ساعات گذشته او آماده اتمام تعطیلاتش در سواحل اقیانوس اطلس و رزرو بلیط برای عزیمت به تورین است.

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه تلویزیونی Sky Sport از قطعی شدن مذاکرات یوونتوس با ماتیاس ده‌لیخت و پیوستن او به این باشگاه خبر داد.

 

در حالیکه پی‌اس‌جی همچنان و در واپسین لحظات از تغییر عقیده و بازگشت کاپیتان آژاکس بر سر میز مذاکره با آنها نا امید نشده، رومئو اگرستی و فابریزیو رومانو دو خبرنگار سرشناس نقل و انتقالاتِ فوتبال ایتالیا ساعاتی پیش از پیشرفت روند مذاکرات و نزدیک شدن بیش از پیش ماتیاس ده‌لخیت؛ مدافع 20 ساله تیم ملی هلند به یوونتوس خبر داده‌اند.

 

رومانو با تأیید یوونتوسی دانستن ده‌لیخت خاطرنشان کرده است:

 

مینو رایولا از مدیران یووه وقتی کوتاه برای تنظیم مجدد قراردادی جدید و افزودن بندی به آن را کرده است، به نظر می‌رسد به زودی ماتیاس ده‌لیخت با مبلغی در حدود 150 میلیون یورو (به عنوان حق فسخ قرارداد و بند آزادسازی) به همراه حقوق 12 میلیون یورو برای هر سال و قراردادی 5 ساله، تا سال 2024 به غول‌های تورینی بپیوندد؛ باشگاه آژاکس آمستردام نیز از این انتقال چیزی در حدود 65 الی 70 میلیون یورو به دست خواهد آورد.

 

انتشار این اخبار در حالی صورت می‌پذیرد که به تازگی مصاحبه‌ای از ده‌لیخت با هفته‌نامه هلندی Voetbal International منتشر شده و او در آن از علاقه‌اش به کریستیانو رونالدو و داشتن لباس او در دوره‌ای که این ستاره پرتغالی برای منچستریونایتد بازی می‌کرده، خاطره‌ای را تعریف کرده است.

 

در حالیکه ماتیاسِ جوان به همراه انیک دیکمن (نامزدش!) در کشور باهاما (در شمال کوبا) مشغول گذراندن تعطیلات تابستانی‌اش است؛ انتظار می‌رود به زودی از سوی یوونتوس، رسماً به عنوان بازیکن جدید این باشگاه معرفی شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: